Knihovna je k dispozici všem pracovníkům školy, po domluvě i studentům a dalším zájemcům.
Seznam knížek naleznete na cbdb.cz pod uživatelem SPCUsti
Seznam dalších dostupných materiálů (neuvedených na CBDB) je zde:
Řeč obrázků – komunikační systém tvořený obrazovými symboly + metodická příručka
Řeč rukou – komunikační systém tvořený znaky + metodická příručka
Slabikář pro žáky se sluchovým postižením – 1. a 2. díl
Mgr. Kateřina Chuchmová
Slovní patlavost
Verbální dyspraxie
Děti s autismem a speciálně pedagogická péče o ně
výběr z knihy „Pedagogika – Autismus“ od Bente Gad Johansenové
Přeložila Jindra Jeppesenová
Specifika vzdělávání dětí, žáků a studentů s aspergerovým syndromem
Věra Čadilová, Zuzana Žampachová
IPPP
Integrativní pedagogika
Vanda Hájková
IPPP
Střední vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra
Věra Čadilová, Zuzana Žampachová
IPPP
Bedekr sociálním znevýhodněním pro učitele základní školy
Autismus 1 – 8
Miroslava Jelínková
IPPP
Vybrané kapitoly z didaktiky matematiky I
Zdeněk Pejsar, Josef Svoboda
Biologické aspekty autismu
ze zahraničních materiálů
překlad Táňa Bálintová
Osvětlení a slabozrakost
Tyfloservis 2002
Psychologie XX. století I.
Hoskovec, Nakonečný, Sedláková
Karolínum 1993
Nadváha a její psychické kořeny
Doris Wolf
Psychologie handicapovaného jedince
Komunikační systémy u dětí s Downovým syndromem
Michaela Sarnovská
bakalářská práce
Znakování pro každý den
Jsme rozdílní – učíme se a hrajeme si společně
Publikace pro žáky základních škol
Příprava žáka na psaní
Hana Spáčilová, Libuše Šubová
Patobiologický slovník pro speciální pedagogy
Miroslav Janeček, Jaroslav Gutirth
SPN 1983
Výchova z zařízeních sociálních služeb
Rozvoj profesního vzdělávání pracovníků přímo obslužné péče
nadstavbový kurz
Eurolingua English 1
učebnice angličtiny pro SŠ a jazkykové školy
Eurolingua English 1
pracovní sešit
Živelní pohromy
texty přednášek
2003
Rozvoj profesního vzdělávání pracovníků přímo obslužné péče
nadstavbový kurz, studijní materiály
Metodika
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem s mentálním postižením
Milan Vlaenta, Petr Petráš a kol.
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem s narušenou komunikační schopností
Renata Vrbová a kol.
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem s tělesným postižením
Eva Čadová a kol.
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem se zrakovým postižením
Pavlína Baslerová a kol.
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem se sluchovým postižením
Miloň Potměšil a kol.
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním
Eva Čadová a kol.
Katalog posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb
více částí a dílů
Milan Valenta a kol.
Intagrace a inkluze
některá čísla
Metody pro plánování sociálních služeb
MPSV
Kapitoly z teorie řízení výchovně vzdělávací práce v rámci vyučovacího procesu
Stanislav Navrátil, Karel Klimeš
Pedagogická fakulta UnL
Závěrečné práce
Vliv autismu na sourozence dítěte s autismem
Mgr. Ilona Matějková
závěrečná práce
Vytvořené pracoviště žáků s poruchami autistického spektra
Šárka Pailová
Diplomová práce
Vzdělávání mentálně postižených na pomocné škole
Miroslav Fránek
Bakalářská práce
Obsahová analýza dokumentů a komparace přístupů upravujících inkluzivní vzdělávání v ČR a USA
Ladislav Zilcher
Diplomová práce
Angelmanův syndrom
Noemi Hrůzová
Bakalářská práce
Využití hudby u mentálně postižených dětí předškolního věku
Lucie Krupková
bakalářská práce